/ E

Jaa, igår så var det väldigt segt. Kom hem från ikea typ vid fem (?) Då åkte hela familjen iväg, så jag var hemma själv. Sen vid sex/halv sju, så kom mamma med Linda och Jakob. Så kollade jag lite på tv med dom.  Sen satt jag mest och kollade tv, haha. Sen vid halv nio, började jag bli hungig och insåg att vi inte hade ätit någon middag. Så jag skulle koka pasta, men vi hade ingen hemma. Vilket var väldigt ovanligt.
Men iaf, jag mamma och pappa åkte ner till favvan. Påväg ut från våran gata mötte vi Göran och Sara. (Hon har precis kommit hem från england. VÄÄLKOMMEN HEM :D) Haha, så nere på favvan köpte vi pasta, sås, bröd, choklad, och hyrde YESMAN. När vi kom hem så åt vi och kollade på Yesman. Den var ju bra? Förstår inte alla som säger att den suger? Jaapp, men sen när den var slut, vid halv tolv ungefär så gick jag och la mig. Najs.

Aa, och idag vaknade jag kvart över elva. Har inte gjort ett piss. Eller duschat, men jaja. Ska träffa T idag, hon åker ju imorgon. Mamma fyller år imorgon, Clara kommer hem imorgon! Yes, :).
Men nu ska jag göra något roligare. Har inte lust att blogga.
Puss


Haha T sitter i jeans, tjocktröja, jacka och halsduk. Medan jag sitter i shorts, linne och tjocktröja?


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0