/ E

Kom precis hem från centrum. Tänkte att jag faktiskt ska ägna lite tid till att skriva vad vi gjorde :)

Jag gick hemifrån vid 12.20, skulle möta Titti. Men ingen av oss visste var vi var, så vi hittade inte varandra. Men tillslut gjorde vi det. Så gick vi till centrum. Hade jätte kul på vägen..
Sen väl nere i centrum, köpte vi en sak. (Kan tyvärr inte skriva vad här, eftersom en viss person läser..)  Och efter vi hade gjort det så gick vi till Willys och köpte energidryck. MUMS!
Så gick vi till donken och köpte hamburgare, vi tog med dom och satte oss och käkade vid kanalen. Tog massor av kort och slängde allt skräp i kanalen. No good, säger jag bara!
Sen gick vi tillbaka till centrum och tänkte ta bussen hem, men missade den med typ 3 minuter. Så vi var skit sura..
Sen började det regna, så vi gick in i centrum och luffade runt. Jag träffade Evelyn (från dagiset där jag praoade), hon vinkade. Haha! Hon kände i alla fall igen mig. (a)  Vi gick till ica och handlade "fika", så satte vi oss på bryggan på torget och åt. (Vi hade köpt fanta exotic och fingrar :p)
Sen gick vi in igen för det började regna igen. Så var vi inne i alla butiker i hela centrumet. NolifeRs, i know. Men sen gick vi typ till bussen och åkte hem.

Titti kommer lägga in alla bilder eftersom hon tar bilderna när vi är ute :) Hähä.

Det var liksom min dag. Så nu ska jag gå och duscha, har sjukt ont i fötterna.
Skriver lite senare. Puss!

Tidigare kommentarer :)
Namn: Till den som läser....

Tell me now! Jag är NYFNIKEN.....ja inte nyfiken utan nyfniken..... :)

2009-07-07 @ 21:14:24

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0