/ E

Så, nu ska jag sova.
Tänkte bara på en sak;
Clara kommer hem om 3 dagar!
Fattar ni?! TRE DAGAR. Helt sjukt.
Hon har ju varit borta i 3 veckor, och nu är det bara 3 dagar kvar.
Jag vet en sak som det också är 3 dagar kvar till ;DD
Min mamma fyller år!
Sen är det ju då 4 dagar kvar tills Jocke fyller. Men han har ju fått sin present.
(Han fick min gubbcykel, så kommer han dagen efter och säger: Hjulet sprängdes. -.-)

Yes! Så nu ska jag sova, och bara tänka på att det är ynka 3 dagar kvar innan jag får träffa min bästis igen!

PUSS,
(Känner att det blev ett väldigt glatt inlägg! :D)


BARA 3 DAGAR KVAR! BARA 3 DAGAR KVAR!
BARA 3 DAGAR KVAR! BARA 3 DAGAR KVAR!
BARA 3 DAGAR KVAR! BARA 3 DAGAR KVAR!
BARA 3 DAGAR KVAR! BARA 3 DAGAR KVAR!
BARA 3 DAGAR KVAR! BARA 3 DAGAR KVAR!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0