/ E

Hej!
Ja jag lever. Har inte hunnit skriva idag. Om jag ska vara ärlig så glömde jag bort att skriva.
Yes, men nu är jag här så gnäll inte ;)

Idag vaknade jag ungefär 10, gick ut och åt frukost. Sen fixade jag mig och åkte iväg med mamma pappa Sara och Martin. Vi åkte till arninge, kollade presenter till Sara på rusta typ. Sen åkte vi vidare till täby, där köpte vi 12 liter jordgubbar :$
Ska ha till fikat imorgon, men fett sajk att gå runt med 12 liter jordgubbar :o
Aah, så gick vi runt och kollade. Gjorde inte speciellt mycket mera,
Jo jag köpte skor. Ett par vita ballerinaskor (bild längre ner)

Ja, har inte speciellt mycket mer att skriva. Ska snart äta, eller inte. Papi och Martin gör sushi, så det tar väl 2 timmar eller nåt :/
Jag ska typ städa källaren inför kalaset imoooorn. Najs, vi hade tänkt att åka till stranden och så fick alla komma dit. Men precis som nu så ska det regna imorgon.,

Härlig blandning på vädret tycker jag, just nu är solen framme, det regnar och åskar?





Nu ska jag gå och göra något riktigt kul
HEJDÅ!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0