/ C

Hejhej clara hära , tänkte bara skriva live för jag sitter på busshållsplatsen och väntar så fredrik , han ska hämta sin tröja :) idag väckte jag av sms av fredrik kl 9 som undra om jag va vaken och de va jag ju så kom han t mig sen drog vi t rassa i täljö och kolla så ice age 3 den va ju as bra . När filmen e slut kollar vi när bussen t centrum går om 20 min aa men de hinner vi , men den missar vi eller den kom aldrig så vi fick sitta på busshållplatsen i 30 min innan nästa buss kom. När vi kommer t centrum möter vi upp felix och sitter och snackar me han ett tag sen kommer titti för hon hade varit me tvillingarna så jag snackade me henne och sen åkte jag hem med henne , när jag kommer hem lägger jag mig i soffan och typ slocknar direkt och för typ 30 min sen smsar fredrik mig och väcker mig andra gången idag och ska hänt sin tröja så nu sitter jag hära och väntar på han :) ikväll blire emma titti och manfred som vanligt antar jag :) Love c

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0