tursdagtursdag

nu ligger jag i sängen, ska sova en stund.. tänkte bara berätta om dagen :)
gick till titti och va där fem i, så gick vi till dagiset.. hon var nervös haha..
så gick vi in på min avdelning och jag sa till att jag bara skulle följa henne till knyttet.. hon gick in dit och jag gick tillbaka till min avdelning för att sitta med tyra och linnea och kasta linneas gosedjur fritz mellan oss :) sen vare sångdags..
Vi gick in i lekhallen och där satt alla knyttebarn och titti :D. jag satte mig brevid titti med tyra i knät. men sen ville tyra sitta brevid emilia som går på knyttet. så kom olivia och satte sig i mitt knä istället.. så kom lärarna, utklädda som pippi, emil, lotta och karlsson på taket. haha va ungarna tyckte det var kul :D ? jaja, sen gick vi ut med alla lillamy barn. jag var mest vid gungorna och puttade fart på dom :) evelyn är så söt när hon ber om fart, hon säger ; kan du fart mig?
haha, sen fick vi gå in och tvätta händerna för att vi skulle ha samling innan maten. vi gjorde en lek som gick ut på att två av barnen skulle gå utanför rummet och byta någonting på varandra. jätte svårt när killarna kommer tillbaka med rosa strumpor ;s  hah, senvare lunch och det blev köttfärssås och spageti.. jätte gott, sen på vilan satt vi och läste men sen blev vissa av barnen för okoncentrerade så dom fick gå med mig och rita istället..
så ritade vi massor med bamse och nalle puh teckningar :) vid den tiden, ungefär tjugo över ett var jag fan redo att somna.. var helt slut, så jag satte mig brevid leo och han frågade om jag var trött. jag ba; aa, hah. han ba; men.. då borde du ju sova mera på natten? jag bara skrattade. haha, så skön. sen hörde jag att isac och ellie höll på att spruta vatten på badrummet så gick jag dit och så hade dom gjort översvämmning. aaaah, så jag bad dom städa.. men dom vägrade, dom bara hoppade runt med sina blöta strumpor så att det blev blött överallt :o
Så jag gick med tyra och skulle lägga pussel med henne i köket.. och när vi kommer in där är det pärlor över HELA golvet, så tyra hämtade leo så städade vi upp alla. sen gick jag in i byggrummet där evelyn olivia tyra hanna w och edith satt :) så kicklade jag dom och hade skit kul, sen kom erica och sa att jag fick gå hem.. så då gick jag hem, orkade inte gå förbi skolan eftersom jag hade skavsår :/ men i alla fall, när jag kom hem var pappa hemma. så snackade jag med han en stund sen åt jag, och nu när han är och handlar ska jag passa på att sova lite :)
det är ju härligt att se att titti redan har kommit igång med bloggen.. men däremot clara måste vi göra något åt, det funkar inte :o
nej nu ska jag återgå till mitt sovande (a)  
puss emma



Dagens humör: tröööööött
Dagens borde: sova ikapp
Dagens frisyr: fleeetor
Dagens smink: foundation och hela skiten
Dagens klädsel: jeans och kofta
Dagens köp: -
Dagens längtan: sova & träffa clara
Dagens planer: sova, äta, köpagodis med clara
Dagens värsta: dötrött
Dagens bästa: att titti är på praoen :)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0