tjooosan.

Idag efter det senaste inlägget från mig, så tog jag en dusch och sen fixade jag mig.
Sen drog jag iväg till täby med min storebror. Där köpte jag solglasögon, (bild längre ner.)
Sen gjorde vi inte speciellt mycket mera, utan drog hem ganska snabbt.
Vi gick av vid Norra Bergsätra för att gå till favvan och handla glass.
Jag köpte Solero "Berry Berry" och den var jätte god !
På vägen hem träffade vi David, så vi snackade med han ett tag.
Sen gick jag hem och Martin till Björn. När jag kom hem,
så plockade jag undan och sådära. Sen lagade jag mat...
Det fick bli köttfärssås och spagetti, super gott.
Ikväll händer typ ingenting. Clara har träning och jag är på väg att bli sjuk,
så orkar inte vara ute. Titti packar säkert eftersom aset åker i natt.
Hmm, det är Desperete Housewives idag iaf. :)
Nej nu ska jag göra något roligare, typ kolla tv hahah.
/ Emma

  
min super goda glass
min nya solglasögon (KICKS 179:-)
desperate housewives  LOVELOVELOVE


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0