tisdag då

Just nu sitter jag med en macka i handen och tänkte vara snäll och slänga in ett inlägg i bloggen.. Ska gå själv till praoen, eftersom Titti ska till tandsak? , Så det blir precis som för en vecka sen, bara det är jag lovade Titti att gå till hennes adelning och säga att hon är hos tandsaken. Haha jag kan inte ens uttala ordet :o

Menmen, idag är det prao som gäller.. Sen när jag kommer hem (runt 3) så är det plugg.. Låter tråkigt, men måste.

Nu ska jag bara lägga in dagens, sen ska jag springa :) 
/Emma


 Dagens humör: trött,
Dagens borde: plugga,
Dagens frisyr: knut
Dagens smink: inget än så länge
Dagens klädsel: mjukisar, linne och kofta
Dagens köp: ingenting
Dagens längtan: komma hem
Dagens planer: plugg
Dagens värsta: inget än
Dagens bästa: inget än

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0