TISCHDA !

Idag vaknade jag 10 i åtta och ville verkligen inte gå upp. Men tillslut gjorde jag det ändå, jag missade att äta frukost. Tror jag? Haha kommer inte ihåg om jag åt eller inte?, Jo det gjorde jag nog.. Eller? Nej skitsamma, gick till skolan 5 över åtta. Titti ringde mig på vägen och jag snackade med henne hela vägen. När jag kom till skolan hade vi matte och jag höll på att dö av trötthet och hunger. Jag åt nog inte frukost i alla fall? Eller inte mycket i såna fall.. Haha, lägg ner med frukosten nu.. Sen hade vi Livskunskap och då kollade vi på en film där Felix Herngren drev med människor, han frågade en tjej om hon vill ha jobb. Och att hon skulle börja med att koka kaffe och sådär. Hon sa; Men vadå? Så jag ska bara koka kaffe? Då svarade han; Ja, du börjar ju här (visar på bordet) och kommer hit (visar på bordet), om du vill börja här direkt (visar på andra stället) så kan du jobba i en korvkiosk, för då har du en varmkorv här och en bytta med guld. Vad skulle du välja? Tjejen svarade; En bytta med guld, jag äter inte kött.. Hahahaha, hela klassen började asgarva! Hahaha,efter den lektionen hade vi idrott och vi hade friidrott. YES! :D, eller inte.., fick vara med satsarna Freddie och Mattias.. -.- Efter den lektionen hade vi lunch och det blev köttfärssås och spagetti.. Efter lunchen, eller när vi hade ätit klart så satte jag och Titti oss vid non och väntade. Typ en timme innan (a) Men sen kom Håkan och vi skulle bara plugga på lektionen, vi har ju prov imorgon. och i slutet av lektionen fick jag veta betyget på mitt matsjälkningsarbete. Vg, haha bääääst! Clara fick typ G- och Titti G? Så jag var super glad, och då frågade jag, Måns och Sara Håkan om vi kunde slippa den sista nolektionen. Och det fick vi :D, så vi hade bara svenska där vi gjorde något om adverb.. Sen slutade vi, och då gick jag heem :D eller juste, Titti tog bilder på oss som hon ska (?) / har lagt in. Men nu ska jag plugga nooooo!

Puss / emma


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0