tiiiiiiiiiiiiisdag!

jaha nu sitter jag här på kontoret igen. trött som in i helvete .och om dagen inte började dåligt så vet jag inte vad. för när jag kom på bussen vem sitter inte där och freddie berhendt ( stavning ) och jag går bara förbi orkar inte prata me han men då är det klart att han ska smsa och undra vart jag ska av och massas , asså palla -.- aja sen nu ska jag byta om och leta salt och peppar grejer för dom är borta :S
när jag komemr hem ska jag på träning på röllingby men jag ska nog bara kolla för jag stukade foten igår på träningen och jag måste vila ;) vi har match i helgen mot täby och då måste jag ju såklart vara frisk i foten.

// clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0