/ T.

En hälsning till emma och clara är att ni inte kan klaga på mig heller. :) Jag älskar er också! :D mahah.. :)
Jaja iallafall, detta kan inte bli något långt inlägg eftersom att jag har hemkunskap inlämning imorrn om boendet vi gjort (vi fick typ två veckor att göra en hel lägenhet och inreda och skriva massa och allting? helt cp...) Jag är inte ens nästan klar.. Önska mig lycka till, det behövs verkligen!

Sen så har vi även so prov... Så jäkla irriterande, jag får dampppp. Känner mig sådär lagom stressad! Menmen, kan inte göra mer än jag hinner sen blir resultatet som det blir. Just nu känns det inte så jättebra att då sitta och blogga. Så nu ska jag sätta igång, iallafall så mycket jag kan!
Ha det bra allesammans!

(Har glömt nedräkningen, nu ligger vi på 6 dagar sen bär det iväg!

(Jag vet att det har varit sjukt dåligt med bilder på sistone, jag som skulle bli så bra på det.. Ledsen allesammans men det har varit så mycket och har inte orkat leta efter sladden till min kamera, men tror jag vet vart den ligger lägger upp dom så fort jag får ork, tid och ja, sådär...(a) )

Puss / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0