/ T - YES!

Sladdjäveln är återfunnen, denna gång under en stor klädhög på stolen i mitt rum. Hmm, kanske borde börja fundera på att städa, men det får bli ett senare problem.
Men det blir ändå inga bilder från twin eftersom jag är rädd för att bli mördad om jag lägger ut något dom inte tycker är okej, men en egobild bjuder jag på iallafall, höhö eller nåt.



Eftersom jag är på så bra humör får det bli en dagens också ;

Dagens humör:  Svängningar
Dagens borde: Sova
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Jeans linne tjocktröja i skolan, men nu det jag brukar sova i, såklart!
Dagens köp: Fortfarande ingenting
Dagens längtan: Sova
Dagens planer: Sova
Dagens värsta: Redovisa
Dagens bästa: Sova

Latmask :D / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0