/ T - Vilken jädra smäll!

Nu sitter jag här, har faktiskt ett dokument med prao uppsatsen. Bra jobbat! Eller?
Jag har faktiskt skrivit en hel del. Jag kom även på den smarta idén att det är ju bara ta den skriftliga och läsa den?
Kan man väl göra? Ska ju skriva om exakt samma sak!
Så jag gör det, det blir toppen. Säkert.
Bara det att jag inte kan prata, men de löser sig.
Haha. Måste skratta åt mig själv, ska berätta varför.
Det är på detta viset: Jag tycker det är så himla mycket enklare att skriva på datorn än för hand. Så jag har skrivit allting på datorn. Problemet är bara att vi inte har någon skrivare! Så när jag är klar så måste jag skriva av allt för hand. Två gånger dessutom. Eftersom jag tänker lämna in den ena och läsa den andra, bäst att jag har två upplagor. Nu ska jag bara göra pricken över i;et på datorn, och sen skriva allt för hand. (-.-)
Bäst jag sätter lite fart!
Önska mig lycka till,
Det lär behövas...
/ T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0