/ T - våren är här! (?)

Så nu är det bara hoppas på att den stannar också.
Idag har varit en ganska lugn dag, orkar tyvärr inte berätta hela dagen i detaljer men det började iallafall med att vi hade tre lektioner innan lunch, och på dom två första kom lärarna 15min sent och på spanskan innan lunch hade vi lektion i typ kvart istället för timme. :D så det var en bra början på dagen! Eftersom vi slutade så mycket tidigare så hade vi nästan två timmars lunch så jag emma och clara tog det lugnt och satt och intervjuade clara, haha riktigt roligt, emma och clara har det på sina mobiler så dom får lägga upp sen. :D Efter lunch hade vi svenska då satt vi ute och njöt av det fina vårvädret, häääärligt :D. Sen var det bild, där började det riktigt segt för mig men jag kom igång tills vi slutade ungefär... Sen sist och också minst så var det NO, emma fick en biobiljett för teknikgrejen som hon vann, och sen så kom niklas och koffe delad tvåa så då fick jag dra lott... Det var superspännande, och den vinnande blev såklart jag... nej tyvärr inte. Det blev Niklas. Grattis. Jag menar det. Jaja, sen så hade vi bara en otroligt tråkig genomgång. Sen var äntligen dagen slut. Jag gick hem pratandes med emma i telefonen, tog en macka och bytte om sen far det iväg till träningen, hade en riktigt rolig träning med mycket match och ingen överskottsenergi alls. Men det fungerade iallafall. Nu kom jag precis hem från träningen och sitter vid datorn och skriver det här inlägget, roligt. :)
puss / t


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0