/ T. - Tandläkarbesöket

Japp, nu har jag precis kommit hem från tandläkaren.
Jag åkte klockan åtta eftersom min tid var halv nio, och jag har påsklov.
Yeah right liksom.
Jaja, det var väl ganska skönt att ha det tidigt eftersom nu är jag hemma och klockan är bara nio, så nu är det gjort!
Men jag var ju där för att kolla så att jag får gå till en tandreglerare (sån som bestämmer om man ska få tandställning). Och hon sa att jag uppfyllde alla kraven som behövdes för att få tandställning.
Det kan man ju ta både positivt och negativt.
Men det var iallafall bättre än förra gången, nu har jag renare tänder. YES!
Så den 21a april ska jag till en tandreglerare, OCH SNÄLLA GE MIG TANDSTÄLLNING! (hoppas min tandreglerare läser det här...)
för er som inte sett mina tänder säger jag bara att jag har riktigt jävla fula tänder, vampyrgrejer o skit.
Så för min omgivnings skull så borde jag få tandställning.
Nu ska jag gå och äta frukost, efter middagen igår har jag bara gått runt och borstat tänderna hela kvällen och morgonen. Vågade inte äta innan jag skulle till tandläkarn. Så det får bli frukost nu!
Sen ska jag packa hela dagen, inatt vid trefyra tiden nånting sånt så drar jag till Gran Canaria! :D
Juste, gårdagens kväll spenderades med dom vanliga, Emma David Jassi och delvis Manfred och Clara, fast vi kollade på claras träning men hon kom ju en stund sen iallafall. och Manfred kom lite senare. Vi satt som vanligt vid gungan fast david och manfred drog till favvan och köpte frukostmacka haha. Sen kom dom tillbaka. Annars gjorde vi inte så mycket, förutom att jag och emma hittade på massa danser. Kommer sakna alla så jäkla mycket. :'( Men det är det värt!

Puss / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0