/ T. - SUPERHERO BACK HOME!

YES, efter en vild vecka ute i det vilda (en solsemester på gran canaria) så är jag hemma!
Själv har jag haft det underbart i många plusgrader, hur har ni haft det? :D
Orkar inte dra hela veckan men jag kan väl berätta några saker som jag kommer ihåg.
Börjar med att jag åkte trampbåt en dag med syster tessan, riktigt roligt! Lägger in bilder sen när jag har laddat upp dom på datorn, för våran båt var lugnt snyggast :D Och lite roligt att jag serverades alkohol när vi var ute och åt, eller nja, på en restaurang så serverades jag typ hostmedicin? Iallafall smakade det så. Även om mamma säger att det var någon konstig likör så håller jag fast vid min teori - Hostmedicin. Inte var det gott heller! Jaja, sen så gick vi till Puerto rico en dag också, haha så jäkla roligt/läskigt. Man blev verkligen överfallen av alla läskiga gubbar i affärerna. "Hello spice girls!" "I have a table for tre beautiful girls" osv... Hjälp var väl vad jag sa, men det fattar ju inte dom så vad hjälpte det. Hm, ja, jag har väl inte så mycket mer att berätta. Vi solade och badade såklart! Oftast vid poolerna, vi badade bara i havet en gång för det var kaaallt där, vid hotellet hade vi ju en uppvärmd pool. :D Fast det var en som var vanligt också, men uppvärmda gick såklart oftast i första hand.
(Bilder kommer när jag fixat allt!)
Åh, nu när jag sitter här och upprepar allting så längtar jag verkligen tillbaka! Vi hade liksom ca fem steg till poolen och solstolarna, take me back! Chill dagen lååååång...
Jag ska uppfinna en tidsmaskin. Och det ska inte vara en film! För det är ju bara där tidsmaskiner existerar än så länge, men vänta ni bara!
Jaja,

Vidare på nya äventyr!
 
Puss / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0