/ T - såhär kul har jag just nu

MA LIFE :
Vad heter du? - titti andersson
I mellannamn? - Mikaela
vart bor du? - Åkersberga
Trivs du där? - Ja
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - Nej
Favoritdjur? - Hund & Katt
Vad spenderar du dina pengar på? - äh, allt möjligt?
Antal kuddar i sängen? 5 (3 vanliga och 2 mindre) :D
Kan du baka bullar? - Med recept, ja
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Mc donald's!
Är du allergisk mot något? - Nej
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Olika
Hur ser du ut idag? - Jeans linne kofta och håret i en toffs.. haha?
Nästa mål i ditt liv? - Först och främst gå ut skolan?
Vad såg du senast på tv? - Scrubs framför mig just nu
Hur svarar du i mobilen? - a hallå
Vem ringde dig senast? - Anna
Vad sa den som ringde? - Privat
Antal timmar sömn inatt? - 7
Sov du ensam? -  yes


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag?
Såg dig gråta: im the one with the bad memory
Fick dig att gråta: äh, kommer inte ihåg det heller!
Du gick på bio med:  twiins
Du gick på stan med: vi gick på bio i stan..
Skällde på dig: lääänge sen, men typ mamma
Skickade ett e-mail till dig: facebook


HAR DU NÅGONSIN
Bråkat med ditt husdjur? - Hela tiden!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Tror jag inte
Tar du droger? - Verkligen inte
Vad är du mest rädd för? - ingen aning, massor!
Vilka kläder sover du i? - tshirt och shorts
Vart vill du gifta dig? -  ingen aning
Vad hatar du verkligen? -  Falskt folk
Har du varit kär? - jaa
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - skolan haha
Gillar du att ha folk omkring dig? - såna som jag känner, ja
Är du ett hälsofreak? - haha verkligen inte


STUFF
Är du ensam nu? - I wish, syster bredvid mig
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Alla
Vill du gifta dig? -  Kan jag inte avgöra nu
Vill du ha barn? - Kan jag inte avgöra nu


FAVORIT
Rum i huset? -  Mitt rum
Typ av musik? - mest R&B
Månad? - juni & juli 


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja, dagissånger :D
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Velat säga till några att du älskar dem? - Ingenting jag tänkt på direkt
Träffat nån ny person? - Ja
Saknat någon? - äh, nej :D
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej
Haft sex med någon? - Nej


SENASTE
Låt du hörde: Emma har taggat mig på "the one with the bad memory" på facebook ...
Film du såg: A night at the roxbury
Sak du stal: Ingenting


FÖRSTA
Första bästa kompis: twinsen i think ;D
Första jobb: Prao på dagis?
Första inhandlade skiva: Det var århundraders sen
Första förälskelse: haha privat
Första begravning? - Morfars, enda hittils också
Första piercing/tatuering: Öronen? :)

SENASTE
Senaste människa du slog: äh, ingen?
Senaste stora bussresan? Är en kvart stor bussresa? isåfall idag :)




Hittade även en gammal bild bland ouppladdade outfits, haha...
Den fick det bli!
Enjoy, eller nåt.. ;s :)
Puss / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0