/ T - Redovisningen

Kom precis hem, hade ju bara redovisningen i skolan och sen fick vi sluuuta. :)
Redovisningen gick åt he*vete. Nej, den gick åt HELVETE.
Men sanningen är att jag aldrig redovisat förut, har en erfarenhet från en gång i femman då jag skulle redovisat, men jag började skratta så mycket (vet inte åt vad) så jag gick och satte mig igen och redovisningen blev aldrig av. Därför har jag aldrig redovisat förut. 
Jag kan ju direkt säga att jag tyvärr inte är någon naturbegåvning heller alltså.
Eftersom jag och emma praoade på samma ställe så tänkte vi redovisa tillsammans, det började bra när vi båda gick upp framför klassen och jag började med "Vi har praoat på Högsättra förskola" så kollar jag på emma och säger "Men säg nåt då!!!" Emma säger då "ääh, jag gör det här själv sen, jag står här och är ditt mentala stöd nu bara" jag blir skitarg men fortsätter själv ändå, helt avskärmad från allmänheten står jag där i min värld och bara pratar lite, inte länge heller direkt, sen gick jag och satte mig och var sur på emma.
Jag beundrar verkligen folk med utstrålning, för själv har jag ingen alls när det gäller att prata inför folk iallafall..
Jäklar vad mycker redovisning det blev nu...
Jaja, nu ska jag gå och sova,
Godnatt!
/ T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0