/ T - prao och sen hängde jag i skolan

Goddag gott folk!

Dagen har flytit på precis som vanligt, har tråkigt nog inte hänt något speciellt minnesvärt. Eller okej, kan ju ta med att det har tillkommit en ny dvärg till flocken, Albin heter han. Han kan få ha kvar sitt namn även fast han är dvärg, great.
Det var väl ungefär vad som hänt. För er som inte fattat det än så praoar jag fortfarande, så nej det har inte börjat en dvärg i min skola utan på dagiset.
Jag fick sluta en halvtimme tidigare så slutade klockan två, gick hem och gjorde ingenting och när emma slutade vid halv tre så mötte jag henne och vi gick till skolan för att hämta praopapper som ska fyllas i och grejer, emma hade ingen nyckel så vi kopierade alla mina papper.
Efter att vi var klara och fortfarande var kvar på skolan så kom vi underfund med att vi hängde på skolan. Eller ja, inte bokstavligt talat för vi hängde ingenstans, men bildligt. Då sprang vi snabbt ut därifrån, det är inget rykte man vill få. Fast nu offentliggjorde jag det iförsig. Men jag hoppas ni inte dömer oss efter det. Aja, nog pratat om det. Efter att ha varit i skolan gick jag hem och satte mig vid datorn, vilket jag fortfarande gör. Illa.

Jag slänger in en dagens också, emma är min förebild därför har jag också börjat med den :$  (:

Dagens humör:  barnslig
Dagens borde: plugga, men det är överskattat
Dagens frisyr: toffs (hästsvans? hundsvans? kosvans?)
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mjukisar, linne och som anna säger, dragkedjetröja
Dagens köp: ingenting
Dagens längtan: göra ingenting, vilket jag ska göra hela dagen :D
Dagens planer: ingenting sa jag ju -.-
Dagens värsta: mina tankar på praoen - "är dagen slut snart?" "åh, nu är det bara en timme kvar till jag slutar..."  "aha, okej, det har gått fem minuter sen jag kollade på klockan sist..."
Dagens bästa: ser det ut som det har hänt någonting bra idag? nej juste, tänkte väl det.

jag kör en vanlig hejdåfras idag - PUSS / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0