/ T - mot träning

Japp, nu ska jag alldeles strax springa och byta om och sen bär det av till träning, härligthärligt :D
Men dagen har flytit på idag igen, börjar bli lite enformigt att göra samma saker dag ut och dag in. Menmen, sånt är livet ibland.. Jag tror iallafall att praoen har fört med sig något bra till mig. Genom att vara med barnen får jag ju absolut inte svära, så jag svär inte alls lika mycket som förut!

Dagens dag

Dagens humör:  superbarnslig
Dagens borde: plugga! :@
Dagens frisyr: toffs/knut
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: jeans, linne och kofta
Dagens köp: blev inget liv, och inget annat heller.
Dagens längtan: träning
Dagens planer: träning, plugga & tv
Dagens värsta: "en timme kvar till jag slutar..."  "aha, okej, det har gått en minut sen jag kollade på klockan sist..."
Dagens bästa: när praoen slutade, har jag haft en bra dag eller?

Nu ska jag byta om, goodbye my lover, goodbye my friend... :D / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0