/ T - mobil & bacillattack

Död. Döddöddöddöd.
Ja, det är ungefär så jag känner just nu. Är på riktigt jävla dåligt humör så tyvärr blir det nog inget positivt inlägg.
Och emma, mitt senaste inlägg var igår. Så så länge sen var det faktiskt inte. Klaga icke. Jag brukar inte klaga på dig emma, bara på clara och det har hon inte sagt något om, höhö :) men vi åkte iallafall iväg till mediamarkt och jag fick min mobil, även om jag blev sjukt irriterad. Förra  helgen kostade mobilen 2800:-, igår när jag köpte den kostade den 3500:-. Det var nämligt kampanjgrej förra helgen. Så jag fick lite damp för nu är jag totalpank. Har inte en endaste liten krona. Menmen, nu har jag iallafall en bra mobil.
Vi var även förbi ikea men vi var inte där länge så vi var inte borta så länge.
När vi kom hem vid sextiden gick jag och la mig. Vaknade efter en timme, var vaken till tio och gick och la mig igen, men kunde då inte sova för att jag hostade. Då började jag istället tänka "jag måste sova, jag vill sova, soooooovaaaa". Det funkade inte riktigt, så somnade väl vid tolvtiden, vaknade kl två på natten och somnade om vid halv tre, och sov då till åtta.
Nu kanske ni även förstår varför jag inte bloggade igår, för den tiden jag var vaken igårkväll gjorde jag mitt soprov. Plus att datorn var upptagen. Det blev ett inlägg idag istället, och det kanske kan bli flera eftersom jag är hemma.
Tro mig emma, jag tycker att det suger ännu mer att missa syslöjden :(
Nu ska jag sova, även om jag inte kommer kunna somna.


Sony ericsson w715 är min nu :D

Nu ska jag gå och slåss med alla baciller, hejdå! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0