/ T - min dag & twilight

Dagen har flytit på under ganska ovanliga omständigheter, eller ja, ganska värdelösa omständigheter..
Eftersom dom flesta var på teater så hade vi ovanligt schema, vi började med engelska (med hela klassen) då hade vi glosförhör, sen så sa Nina (läraren) att hon var tvungen och gå och göra en sak, så vi fick sluta. Men efter lektionen så skulle vi till lärarrummet för att fråga efter schema, så ser vi Nina sitta där och fika. Hm, det är då man börjar undra varför hon blev lärare. Menmen, hon var väl hungrig. Sen hade vi iallafall håltimme i en halvtimme(?) alla andra åkte iväg på teater men jag clara emma stannade kvar. Ensamma och övergivna, men lika glada ändå. Vi hade iallafall bild då, målade lite på min uggla. Sen hade vi håltimme igen denna gång i ca 45min. Sen så hade vi gympa men ingen utav oss var med, både jag och clara är förkylda och emma hade glömt kläder. Så vi gick på en promenad, hittade ett strykjärn på en busshållplats. Väldigt underhållande, tänk vad mycket ett strykjärn kan göra. Efter gympan hade vi lunch i en timme, sen hade vi lektion med självaste rektorn, Håkan. Då vi inte hade något att göra gjorde vi en saga (såndär som man viker så man inte ser vad den andra skrivit). Sjukt roligt måste jag säga. Den handlade om vampyrer.
Juste, apropå vampyrer. Kom på att jag inte berättat om igårkväll, ni anar inte vilken film jag såg, jo, nämligen - TWILIGHT!
Japp, jag är numera officielt en av alla andra twilighttöntar. Och såklart är jag som grupptrycket, I love Robert Pattionson, fast egentligen (yes, kill me girls!) så är han inte så himla snygg som alla säger... Snarare bara för att han är superhjälte, fast måste väl säga att, hans leende är magiskt. Synd bara att man inte får se så mycket av det. Men hans ögon skulle kunna döda, iallafall när han tar till vampyrblicken. Detta är också nog enda filmen jag älskar som inte är komedi. Då har dom lyckats!
Nej nu ska jag gå och göra iordning mig, hör av mig senare och lägger in bilder! :D
GLAD VALBORG! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0