/ T - min dag & 3 asballa bilder

Eftersom jag gör samma sak som emma i skolan dag ut och dag in så kanske ni har förstått att jag har gjort i princip samma sak som emma hela dagen, förutom att jag kom i tid... Så jag behöver kanske inte upprepa allt. Fast på no;n svarade jag på alla gfrågor, alla förutom en vg och en mvg, så emma svarade på en vgfråga mer än mig, attans. Efter no;n gick jag iallafall hem och slängde i mig en macka sen så åkte jag till träningen, men eftersom jag fortfarande inte känner mig helt bra så var jag inte med utan kollade bara och hade lite stämningsmusik på och peppade alla :D Nu har jag precis kommit hem från träningen, direkt till datorn!
Länge sen jag hade dagens, men back in action -

Dagens humör:  Glad faktiskt!
Dagens borde: INTE PLUGGA
Dagens frisyr: toffs
Dagens smink: Mascara, rouge
Dagens klädsel: Nedanstående bild
Dagens köp: ingenting
Dagens längtan: kolla på tv! :)
Dagens planer: kolla på tv! :D
Dagens värsta: har varit en ganska bra dag...
Dagens bästa: TV :D


Dagens outfit två dagar i rad,
inte illa!


Våran solärare & svenskalärare :)

Imorgon är det valborg, då blir det middag med emma clara & frida, härligthärligt, berättar mer efter imorn :D

Glad valborg eller vad tusan man nu säger! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0