/ T - Lost in space

Okej. Nu har det gått över gränsen. Jag har ramlat överbord. Jag krockade nyss med en vägg, så jag har "gått in i väggen". Godnatt gott folk, eller äckligt folk om någon känner sig så.
Förlåt, jag vet inte vad jag håller på med. Det enda jag är riktigt medveten om är att jag mår inge bra, inge bra alls.
Det är verkligen sant det där med att man blir sjuk av att jobba på dagis, läskigt sant. Blev varnad, struntade i varningen och nu har det gått som det gick. Är täppt i näsan, har sjukt ont i halsen och huvudet dunkar som dunkadunkalåt på youtube. Men måste kämpa mig vidare genom sista dagen på praoen imorgon och redovisa om den på fredag. Sen är det helg och då jävlar vad jag ska sova! Går lika dåligt med pluggningen som jag mår. Kul. Japp, jag var ironisk.
Nej nu ska jag sova,
Snälla, låt det bli helg snart...


Haha, otroligt ful. Sökte på "godnatt" på google och den här dök upp. Tyckte den var riktigt ful men inte fanns det några andra bra heller. Så whatever, jag gillar björnes magasin (?) Japp, nu var jag ironisk igen.
Men nu ska jag gå och lägga mig, på riktigt.
God natt & dröm sött, höhö.
/ T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0