/ T - kuligt värre

Tjenamors gött fölk,
nu har twinsen precis gått hem och jag sitter här och glor på dataskärmen...
Har precis fått reda på att en mobil, som jag väldigt gärna skulle vilja ha, finns lite billigare på mediamarkt, mobilen jag snackar om är sony ericsson w715. Ska försöka tvinga mamma till att åka dit imorn, får väl se hur det går.
Måste bara ta med något riktigt roligt.
En utav twin smsade sin pappa och skrev
"Vi sitter på tåget från täby nu"
han svarar "jaha och?"
sen skriver han till den andra "vill ni ha hämtning?"
hahah... klockrent :D
eller var det bara jag som tyckte? ...
Nu ska jag byta till tvn istället,

Hejdå & Välkommen åter :) / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0