/ T - ko svans

Är så otroligt ful.
Det hela började med "dagens" som jag skrev i förra inlägget, när jag skulle skriva frisyr kom jag att tänka på hästsvans. Så började jag tänka på varför det heter just det, men sen så struntade jag i det och började istället tänka på andra svansar. Som det jag skrev, hundsvans och sen funderade jag länge på "vilka mer djur har svans?"
Då dök kossan upp i mitt huvud, men jag visste inte om dom hade svans, då frågade jag emma som jag pratade med på msn, hon visste inte heller men kom med förslaget google, så google fick det bli, och då såg jag på den här bilden. Att vilken otroligt ful svans dom har.
Ser ut som om svansen har hamnat på fel djur, eller som om mina dagisbarn har lekt "sätt svansen på kossan" och att den kommer ramla av när som helst. 
Men jag fick mig iallafall ett gott skratt, och ni som har humor har troligen också fått det.


- haha !


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0