/ T - its my life

Yes, nu är jag hemma igen. Dagen har tillbringats i täby med tha twins :D vi sprang runt som bortkomna hönor men det gick hur bra som helst! Dom köpte massor men eftersom jag sparar till en mobil (:@) så blev det inte så mycket, skitgrejer... Problemet är bara att  jag inte vet vilken mobil jag ska köpa, menmen. Väntar på ett mirakel eller nåt... För mig så blev det alltså bara en, tro det eller ej, men en skjorta :o Inte alls likt mig, jag har så jäkla tråkig klädstil, men den blir bra till sommarn, höhö.
Sen så åt vi såklart en varsin glass på donken också :D wiie! BARRABAPPAPA(?) IM LOVIN IT!
Vi åkte därifrån vid halvfem tiden något sånt, och då blev det en förvånande tur till min kära moder, där dom inte varit på ca 4år, då var dom där en gång. Har bytt rum två gånger sen dess.Vi tog iallafall itu med att städa mitt rum. Chock? För mig var det de iallafall. Men fint blev det! Eftersmarta som vi var så glömde vi ta före och efter bilder, ni får klara er...
Sen så kom iallafall pappa och hämtade oss, vi åkte hem till pappa där vi är nu. Nu ska dom precis gå hem, äta, och sen komma tillbaka :D
slut som jag är så ska vi troligtvis bara ta det lugnt, är fortfarande sjuk, hoppas på att jag inte smittat ...

Dagens humör:  Glad
Dagens borde: Same as always, plugga...
Dagens frisyr: toffs
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: jeansleggins, vit tshirt och svart vårjacka
Dagens köp: skjorta, glass
Dagens längtan: Ta det lugnt och kolla på tv med twin
Dagens planer: Ta det lugnt och kolla på tv med twin
Dagens värsta: Ingenting, har haft en riktigt bra dag :)
Dagens bästa: En kille med knallrosa shorts

På återseende! / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0