/ T - ingenting

Jädrar, emma är värsta bloggarn ju :)
TEC - tillsammans är vi oslagbara!
Eller ja, om C;et kunde komma igång igen, hon skrev ju ett inlägg för ett tag sen, keep going girl :) (?)
Ska jag göra som emma så lär det ju inte bli lika långt:
Jag vaknade klockan åtta, konstaterade att jag var för hängig för att gå till skolan, gick upp ändå, åt frukost, gjorde ingenting, gjorde ingenting och ja, tro det eller ej, men jag gjorde ingenting.
Det var min dag det :) men vissa inslag av dator i "gjorde ingenting"...
Jo juste, jag åt ju lunch också. Sen gjorde jag ingenting.
Imorn ska jag gå till skolan, är väl lite förkyld och hostar, men det är lugnt... :D
Jo juste, måste bara tillägga, jag har ny kärlek - min mobil. Hm, ska nog ge den ett namn, några förslag? :D
nej okej nu börjar det bli töntigt så nu slutar jag,

"Slut för idag, tack för idag" / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0