/ T. - Hejdå på riktigt.

Jag vet jag vet... Förra inlägget skulle varit det sista.
Men nu är det så att jag har packat färdigt och jag kan inte sova och hela huset är ändå vaket så jag passade på att sätta mig vid datorn, och då var jag bara tvungen att slänga in ett inlägg!
Tänkte klaga lite på att emma inte har laddat upp en viss bild som jag skulle haft när "jag drog iväg". Men nejnej, fyskäms på dig emma :). Det är en bild från våran no bok där en gubbe "drar" på en slang.. Fattar ni poängen? Jag "drar" nu... Jaja, nu blev det inte så.
Åker om ungefär tre timmar. Längtar som tusan.
Så...
So long suckers! :D

Puss sista gången på en vecka / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0