/ T - freakin crazy

Dumdumdum. Totalt jävla helblåst. Grymt korkad. osv.
Det sorgliga är att det är mig själv jag talar om.
Jag hade en mobil. En sjukt ful, äcklig, dålig, hemsk, fruktansvärd och allt sånt där.
Men en fungerande.
En dag så blev jag bara så trött på den. Släppte den i marken. Displayen gick sönder och nu har jag ingen alls. Härligt. Och jag älskar ironi. Jag har inte mycket pengar heller så kommer inte ha mobil på länge. Eller, en blandning av mobil och tegelsten har jag ju iförsig nu. En otrolig uppfinning för att vara såpass gammal som den är. Det är en tegelsten, som dom liksom lyckats få in knappar i och någonting som gör att man kan ringa. Riktigt fascinerande.
Även fast jag föredrog min gamla mobil ärligt talat. Eller inte gamla jämfört med den jag har nu.
Men jädrar var knasigt det blev så jag slutar nu.
Hare bra, eller kanin kanske.

puss som vanligt antar jag / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0