/ T. - Efterlängtade påsklov!

Nu är påsklovet här och jag är så himla lycklig! :D

Känns helt otroligt skönt! För idag hade vi soprov, fick vg :D och sista lektion var ju hemkunskapinlämningen... Det har inte gått nåt vidare med mitt boendearbete som vi gör, och jag hade väldigt mycket kvar att göra och idag var sista lektionen. illa. Men tillslut fick jag ihop någonting iallafall och lämnade in. Fast slutade vid typ kvart över två när vi egentligen slutar typ halv två.
Sen så ska vi göra ett eget soprov nu under lovet och praoveckorna, men varken david eller jag hade någon bok så vi sprang runt i hela skolan med håkan (nolärarn) och letade efter böckerna vi skulle ha, tillslut hittade vi några och jag kom hem vid typ tretiden! Sentsent...
Men när jag kom hem och drog i handtaget så var det låst. Och jag var utan nyckel. Men tur som jag har så har ju våran granne en extranyckel till oss (är numera 99,99% säker på att jag faktiskt var guldfisk i mitt förra liv, eftersom dom är kända för sitt dåliga minne, och likaså jag.)
Räddad av grannen.
Nu har jag suttit här vid datorn i ca en halvtimme, och bara njuter av att vara ledig.
Imorgon kommer jag troligtvis åka till täby vet inte med vem än, får se vad som händer. Kvällen är iallafall planerad med clara och emma. :D härligt!
Juste, jag kan ju också säga att jag är frustrerad & väldigt irriterad (haha det rimma..) eftersom min kamerasladd är HELT JÄKLA GONE! Jag trodde verkligen att den var i min låda på rummet, så jag gick upp tidigare idag och öppnade lådan, blev chockad när jag inte såg den, slängde ut allting och blev ännu mera chockad - Den var inte där. Jag letade sedan igenom hela rummet men den är ju ingenstans... Kan ha glömt den hos pappa (sa ju det! Guldfisk!)... Får ta och ringa honom ikväll och så får han leta. Men det är iallafall orsaken till bristen på bilder.
Nedräkning: 5 dagar...
Nu ska jag gå och njuta av lovet! Ha det bra allesammans!


Det är när man ser den här bilden man vill joina Claras vegetariangäng alltså...
Har du sett något sötare? Det har inte jag!

Puss / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0