/ T - dagens nyheter bokstavligt talat

Nu har mitt senaste inlägg hamnat långt ner så nu är det dags för mig att berätta vad som hänt!
Igår så träffade jag som planerat twinsen och vi poppade popcorn och massa och kollade på a night att the roxbury (stavning?). Det är iallafall nog världens skönaste film, i love it! Komedi såklart, alla som känner mig vet att jag i princip bara kollar på komedier :D. Rekommenderas :).
Dom sov även här och såklart så somnade jag först :$ Kan ju säga att det typ.. alltid är så. Trött jäkel. Sen så gick vi upp vid elva, åt frukost sen gick dom hem och vid halv två drog jag till samling inför match! Taggad efter att ha sovit som tusan. :D Men själva matchen gick inte lika bra... Eller så ska jag inte säga eftersom det var väldigt jämnt hela matchen, fast i slutet drog dom iväg och vi förlorade med ungefär 8 poäng eller nåt, vet inte vad resultatet blev. Men nu kom jag precis hem och sitter och tuggar på en macka, ska strax äta middag också och så blir det en till kväll me twinsen, häärligt :D

skumbanan / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0