/ T. - Blandade känslor & Farväl

Ja. Precis så känner jag just nu. Jag är uppspelt och förväntansfull eftersom jag åker om bara några timmar. Jag är ledsen för jag kommer sakna massor av människor, fast det är det ju såklart lugnt värt, så den känslan tar inte upp så mycket. haha. Jag är också jäkligt trött efter att ha varit igång massor av dagar i rad och inte fått så mycket sömn. Jag är stressad eftersom jag inte vet vad jag ska packa, har knappt börjat.
Ja, det är väl dom känslorna, okej det kanske inte var så mycket. Men det känns mycket, och det var ganska mycket. haha.
Fast mest av allt är jag otroligt uppspelt. Känns så overkligt, det var riktigt länge sen jag var utomlands. Så det ska bli så himla skönt!

Det här är sista inlägget för mig på en vecka, så alla får ha det bra här i Sverige,
för nu drar jag iväg till Gran Canaria!
är onåbar från idag 7/4 typ inatt klockan tre till 16/4 någon gång vet inte när!





Puss i en vecka :D  / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0