/ T - sammanfattning

Pjuh, andas nu ut efter en lång dag. Har hållit igång hela dagen verkligen. Men nu kan jag berätta lite om praoen, för nu har jag lite tid. Ja ni vet ju redan att jag gick dit med emma först. När jag kom in dit så samlades alla barnen och var jättenyfikna och ba: vem e duuuu? 
Sen så hade vi ju sångstund grejen med pippi och allt som emma berättade om.
Redan efter några minuter så hade jag två favoriter, Leia och Ruda (?) något sånt hette hon iallafall haha. Leia följde iförsig efter mig vart jag än gick (told you, stalker) men hon var söt :D Ruda(?) var också skitsöt, för hon sprang runt och ba ; leka kurragömma? leka boll? & ta mig daaaa så skulle jag jaga henne... haha.
Japp, det är en underlig och främmande känsla det där med att vara populär...
När vi gick ut och skulle leka så kom alla fram och bjöd mig på kakor (av sand visserligen, men vadå? kakor som kakor!) jag låtsades äta och ba "muuuums! Vad gott!" Dom blev jätteglada. Lättroade saker dedär alltså.
Ja sen gjorde vi inte så mycket, lekte och massa grejer. Hade sovstund, alla sov. Även jag. Nej men jag satt där och gjorde ingenting. Riktigt ansträngande jobb det här med att vara dagisfröken.
Vid tretiden så slutade jag och gick hem, var hemma nån timme sen så bar det av till träningen, så skönt att träna, det var ju mer än en vecka sen. Så det var roligt, sen så sprang jag förbi statoil och köpte pengar till mobilen, yes! Nu är jag kontaktbar igen, wooohooooo! Sen så åkte jag hem, tog det lugnt duschade och gjorde ingenting medans mamma lagade mat, sen så åt vi och nu sitter jag här vid datorn och chillar järnet.
Ja, nu har jag väl dragit hela dagen tror jag. Ska nu kolla på älskade tvn, har ju en hel vecka att ta igen!
Soffpotatis där.

Puss / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0