/ T - 3 sätt att ta självmord på.

Nej okej, jag tänker inte räkna upp tre självmordssätt. Menade bara på att jag känner för det just nu, men jag är för ung för att dö.
Kommer ni ihåg när jag skrev att jag saknar dagisbarnen?
Jag har gjort en helomvändning!
Dom där jävla snorungarna alltså...
Jag har bacillskräck numera, och inte lite heller.
Att vara sjuk är det värsta som finns (förutom fästingar, myggor och sån skit...), jag borde räknat hur många gånger alla har sagt prosit till mig idag. Nyser som in i helvete, hostar, kan inte prata är så jäkla täppt i näsan och blir grymt irriterad och sur tack vare allt detta.
Vilket positivt inlägg det blev...
Inte kan jag göra det mindre positivt heller, eftersom ingenting positivt har hänt. KUL! Ironiska jävel...

Glädjespridare vare ja..! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0