/ T.

Tjeeeenare! :)
Det är min nya hälsningsfras. Kanske inte så fin egentligen men jag har kommit underfund med att jag väldigt ofta säger så, så då måste jag ju även skriva det. :D
Iallafall, idag började dagen med att vakna hemma hos emma vid halvelva tiden ungefär. Låg i sängen ganska länge, haha igårkväll när vi skulle sova så skulle jag sova med sovsäck. Men det var inge skönt så jag snodde claras täcke så hon fick ligga ihopklämd på två små kuddar och med en sovsäck medan jag och emma hade jättestor plats och täcken :D. najsnajs!
Efter vi vaknat och legat i "sängen" (som är gjord av kuddar) en stund så gick vi upp och åt frukost.
Gick hem vid typ ett tiden och var hemma en stund och duschade sen så bar det iväg till tessans match. Mamma satt och skrev protokoll och jag tog tiden, lite läskigt sådära, jag har aldrig gjort det förut så jag lärde mig liksom första gången på en viktig match. Men det gick bra iallafall som tur var. För er som inte vet så är det när man tar tid och trycker poäng på poängtavlan :D.
Efter matchen så åkte vi iallafall men till min mormor och åt "påskmiddag" och vad där ett tag. Fick femhundra kronor, najs! :D Typ för att vi ska åka iväg för hon sa "köp nåt fint nu" :D. För på onsdag bär det av! wiiiiee!
När jag kom hem från mormor gick jag ut och mötte clara emma och manfred och sen mötte vi även upp david och jassi. Så kvällen tillbringades med clara emma manfred david jassi. :D trevlans! Vi gungade... Haha, och bara umgicks. Härligt! Men nu är jag hemma och har ingenting att göra eftersom mamma och syster har någonting otroligt dåligt på tvn på. :(
Imorgon ska jag städa. Kul. Verkligen. Jag älskar att städa. Nej.
Städa är det absolut tråkigaste tidsfördriv som uppfunnits. Den som uppfann dammsugaren var ju helt jäkla dum i huvudet. Och ändå lyckades han uppfinna det? Förstår mig inte alls på det där. Jaja, mamma tycker det ska vara rent när vi åker iväg. Det har vi skilda åsikter om. För det tycker inte jag.
Menmen, måste väl göra det iallafall. Belöningen blir på kvällen då det blir en upprepning av den här kvällen. :D Fast det blir avskedskväll eftersom jag inte kommer kunna träffa någon sen. Kommer sakna alla, men det är det värt! :D
Nu ska jag gå och sova eller nåt, är sjukt trött.

God Natt & Puss / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0