/ T.

Jag har tänkt på att jag aldrig skriver "hej" eller något liknande i början.. Utan jag bara börjar berätta om vad som hänt. Kanske ska jag börja med hälsningsfraser.
Aja, Hej iallafall! :)
Idag har jag tillbringat dagen i täby med min mamma och min syster. Vi åker ju på onsdag så tänkte kolla runt lite på sommarkläder, för det kommer ju behövas när jag kommer hem också, för då är det förhoppningsvis påvägen till sommar! Så kom hem med shorts, två par skor och en klänning rikare. :) Kan ju lägga ut bilder när sladden är återfunnen, blev aldrig att jag ringde pappa igår eftersom jag var ute, och justetusan, det har ju ingen skrivit om! Så jag tar på mig det.
Igårkväll så var jag med emma clara manfred david tobbe duarte eric. :D och vilken sommarfeeling jag fick! Helt otroligt vad glad jag var. Det var samma personer som jag var mycket med i sommar och man bara kände att värmen var påväg, åh va härligt. :D Men juste, innan vi gick ut så kom emma och clara till mig, glidande på claras fina moppe... vid typ sextiden eller något sånt, men då var inte mamma hemma och jag hade inte ätit middag, men vi satt iallafall utanför mitt hus och ritade på marken med såna där roliga kritor.. :D mahah. Sen var klockan åtta och varken mamma eller syster hade kommit hem. Tessan gick vid femtiden och sa att hon bara skulle handla med några kompisar på en affär i närheten och sen komma hem, efter tre timmar var hon fortfarande inte hemma. Haha, cool familj jag har (?) Men drygt åtta kom iallafall mamma och vi åt och sen gick jag ut, äntligen. Orkar däremot tyvärr inte berätta minsta lilla men efter en stund så träffade vi iallafall jassi michelle och någon.. haha, aja, dom var med ett tag också. Vi hade riktigt roligt. :D Vi spelade fotboll, eller iallafall sprang omkring... Haha, sen så gungade vi på klassikerna maggangungorna och åkte runt på claras älskade moppe och pratade och umgicks. Riktigt jäkla trevligt var det iallafall. :D Vid halvelva tiden gick alla så jag kom väl hem runt elva nångång, hade inte så bra koll.
Ikväll ska jag träffa emma och clara igen, får se om vi hittar några att vara med också. :D kulkul!
Nu ska jag gå och duscha och göra mig lite fräsch iallafall,

Puss / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0