/ T - åkersberga stoltserar

I väntan på maten... Japp, så är läget just nu. Dagen har ägnats med twin, först kollade vi på reprisen på robinson eftersom vi inte såg det igår, och vad besviken jag blev. Åkersberga presenteras av en mobbad och en möjligen drogad(?) Ja, och ännu besviknare blev jag när Erik "Valpen" Rydberg åker ut. (den möjligen drogade). Jarmo Heionen är den mobbade, vilket jag fick reda på när en i hans lag uttalade sig ungefär "Ja man märker ju att jarmo är lite utanför.. Känns ungefär som man är tillbaka i skolan.. osv." Och Erik är typ sjuk och ligger i ett hörn och sover, sen när dom ska stå upp så ser det ut som han sover tillochmed när han står upp och ser ja, lite sådär smådrogad ut i ögonen, (det såg alla som kollade på robinson) det var väl troligen därför han åkte ut. Jarmos lag var ju säkra, så dom hade ingen utröstning, skulle tro att det är därför Jarmo är kvar.
Feeling gooood... (?)
Okej, jag hade inte gjort det bättre själv. Men jag sökte inte heller. Och jag hoppas verkligen att ingen utav dom läser min blogg, förlåt isåfall.. :)
Jaja, nog pratat om det. Åkersberga är bra på allt annat förutom robinson :)
Efter kollat robinson var vi ute och gjorde ingenting, jätteroligt :D nej men det var trevlans :)
Ikväll hoppas jag på en kväll med clara emma david eric sebbe och alla dom där busungarna(?) Ska tjata på pappa om att börja me maten så jag kommer iväg i hyfsad tid iallafall, och nu ska jag gå och packa ihop mina saker!

Vidare på nya äventyr! / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0