/ T - förvirring och grejer

Okej. Om någon skulle be mig att beskriva mig själv med ett ord just nu så skulle det vara förvirrad.

Fast det skulle ju ingen göra.

Ni kanske själva har märkt hur borta jag är? Kanske?

Jaja, idag var sista dagen på praoen. Hela veckan har jag sett fram emot just nu, och nu när stunden är här är jag jätteledsen och deppig? Helknasigt! (haha fult ord).

Men jag hade ju faktiskt precis börjat vänja mig, tillochmed fästa mig lite vid några.
Kommer sakna alla små dvärgar som springer runt mina ben och jag som blir jätteirriterad och dom blir ännu jobbigare... :'( Sorligt.
Första och sista gången jag praoade, och förhoppningsvis första och sista gången jag jobbade på dagis... höhö.
Dom snorungarna har gjort mig sjuk, och inte bara i huvudet längre!
Hur i helvete (jag får svära nu!) kan jag sakna dom? Dom var väl helt okej ibland kanske. kanske. ibland.
Klockan fem har jag träning, men som sagt var så känner jag mig inte på topp, så ska bara åka dit och kolla. För tänker inte sitta fast här hemma bara för det.


En dagens får det bli iallafall:
Dagens humör:  Förvirrad
Dagens borde: Borde ni lärt er: plugga.
Dagens frisyr: knut
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: Jeans, linne, tjocktröja
Dagens köp: vadå? det finns faktiskt inget att köpa där jag är!
Dagens längtan: ööh...
Dagens planer: kolla på träning, sitta uppe hela natten och skriva praoredovisning + skriftlig grej om prao. (so;n får lämnas in på måndag.)
Dagens värsta: Sluta praon
Dagens bästa: Sluta praon

^ - This is me right now.

Nu ska jag gå och öh.. kolla på tv?
Ha det bra, eller åtminstonde bättre än mig! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0