/ T - what a life

Jag tänkte börja detta inlägg med ett stort grattis till Clara. Inte för att hon fyller år, utan för att hon lyckades skriva två inlägg innan jag skrev igen. Kanske ska hon bli C:et i tec? Det vore ju toppen! :)
Nog om det,

Dagen började som sagt var med tandläkarbesök. Träffade Gunilla Stein som är tandreglerare och YES, om några veckor så kommer jag ha munnen full av metall! Hm, konstigt, jag ser verkligen fram emot att ha massa metall i munnen? Nej, det är iförsig inte sant. Jag ser fram emot efter att ha haft det.
Det kommer gå till på detta viset innan jag får tandställning:
Inom ca 2 veckor så kommer jag få ett brev i brevlådan(konstigt...) med en värdecheck, som visar att inte jag behöver betala för det och så kommer det typ stå nummer som jag ska ringa och boka tid hos en tandreglerare. Jag får även välja vart jag vill åka, men eftersom det inte finns i åkersberga så blir det troligtvis danderyd. När jag ringer så får jag en tid som jag ska komma dit så kommer det typ ta några gånger innan jag får själva tandställningen tror jag. Så jädrar vad mycket tandläkare det kommer bli, och typiskt, bara för att jag hatar tandläkaren. När man var liten kunde man iallafall se fram emot klistermärkena man fick. :(
Okej, jag insåg när jag skrev detta att jag inte vet mycket alls, är liksom inte säker på någonting. Men när brevet kommer så kan jag iallafall ringa och då får jag veta mera.
Men glad är jag iallafall, har velat ha tandställning väldigt länge, med tanke på mina otroligt fula tänder.

Det var allt om tandläkarbesöket, efter det så åkte jag direkt till praoen och där flöt allting på som vanligt. Fick sluta en halvtimme tidigare idag också, skönt. :D så nu sitter jag här och borde verkligen plugga, men har också ingen ork alls.
Men en dagens får det bli iallafall.

Dagens humör:  barnslig & samtidigt otroligt trött
Dagens borde: plugga :(
Dagens frisyr: toffs (hästsvans? hundsvans? kosvans?)
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: jeans, linne och "kragtröja" haha eller vad man nu säger.
Dagens köp: ingenting idag heller, men har börjat fundera på ett liv...
Dagens längtan: har ingenting att se fram emot tråkigt nog.
Dagens planer: plugga (kommer inte hända) och ikväll är det damlagsträning som gäller.
Dagens värsta: som igår, mina tankar på praoen - "är dagen slut snart?" "åh, nu är det bara en timme kvar till jag slutar..."  "aha, okej, det har gått fem minuter sen jag kollade på klockan sist..."
Dagens bästa: Få veta att jag ska få munnen full av metall!

Nu ska jag gå och..öh.. mhmm..typ...
Hejdå! / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0