/ T - tv, skolarbete & tandreglerare

Jag har precis kollat på tv, blev ni förvånade?
Kommer precis från att ha kollat på 2½ men precis som emma, och jag bara älskar Jake, så jäkla söt, cool och otroligt rolig :D. Hela hans sätt liksom, i love it. :)

Efter att ha suttit vid datorn som jag skrev i senaste inlägget så gjorde jag i princip ingenting. Jag kollade slutet på simpson och sen gick jag runt och frågade min syster "kommer mamma snart? för när ska vi äta? är det något bra på tv? kan jag få datorn?" Men det var ingenting bra på tv och hon satt vid datorn :(
Men efter bara en liten stund kom mamma hem och jag skärde grönsakerna till tacos :D gottgott!
Såklart så åt vi när både vänner och 2½ men var på tv så missade båda :(
Efter vi ätit var det heller ingenting roligt på tvn så min mamma kollade på när det där flygplanet i new york kraschade i vattnet (hudson floden), så jag kollade också, haha grymt tråkigt men vad kunde jag göra, syster hade ju datorn! Det är väl ungefär det som finns att göra om man lever mitt liv en måndag.
Nu har jag som sagt var precis kollat på 2½ men och nu när jag skrev det här inlägget insåg jag precis vilket otroligt ointressant liv jag har. Tv och dator. Tänk om jag hade levt när inte det fanns? Vad hade jag gjort på dagarna?
Skumt...
Fast jag har faktiskt träning tisdag onsdag torsdag och oftast matcher på helgerna, så Tv, dator & basket kan jag faktiskt ändra det till. :D
Jo jag insåg också för en liten stund sen hur sjukt mycket jag har att göra tills på fredag,
allt detta ska vara gjort innan fredag

- Ett eget So prov om amerikanska och franska revolutionen och tre stormakter (tror jag... :s), man ska alltså göra egna frågor och svar, typ 5 G frågor, 3 VG frågor och 1 MVG fråga (om man är ute efter mvg alltså)
- Prao uppsats (vet inte hur lång den ska vara och inte heller vad man ska skriva, bra början!)
- Prao redovisning (på fredag ska vi redovisa om praoen, den ska vara ca 1 A4)
- Spanska redovisning (Man ska redovisa om en artist eller ett band)
- På tisdagen så kommer vi typ ha prov om ergonomi på idrotten.

Det är det jag kan komma på, men det är sjukt mycket bara det, iallafall om man inte ens har börjat vilket jag inte har, men jag har faktiskt precis varit borta en vecka. Så imorgon måste jag nästan sätta fart,
även om jag tycker pluggning är överskattat.
Jag menar, jag sitter alltid kvällen innan, eller okej, natten innan och skriver, för då måste man skriva klart så då går det fortare. :D även om det är hemskt!
Juste, har glömt berätta att jag ska till en tandreglerare imorgon, är alltid så himla nervös inför tandläkarbesök. Och nu är det ju en tandreglerare också, så nu gäller det, tandställning eller ej?
Eftersom jag så gärna vill ha det så ska jag försöka tjata lite och säga att jag verkligen behöver och vill ha det.
Så jag får hålla tummarna, och borsta tänderna i en timme ikväll...
Önska mig lycka till!
Det lär behövas...

Baby goodbye..! (vet inte varför, det bara dök upp i huvudet) / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0