söndag

la mig precis i sängen och tänkte skriva lite fort om vad jag och clara gjorde..
vi drog ju ut med moppen, åkte runt halva åkersberga för att hitta människor men gjorde inte det :/ åkte in på manfreds gata och kollade hus (a) värsta fina villorna juu !
sen drog vi mot favvan, och där träffade vi joel marcus och patrik. sen kom tobbe sebbe david och cykel.. så snackade vi med dom en stund. sen drog sebbe tobbe cykel och david, vi stannade och pratade med  joel marcus och patrik en liten stund, men sen drog dom också. då åkte jag och clara ner till donkis och tjockade oss (a)
sen drog vi hem till mig och kollade film typ..
bilder kommer från claras håll sen...
TITTI KOMMER OM TRE DAGAR !
planerna är ju då att hon ska få en välkomsmiddag på lördag i påskprisent, så det blir ju najs :)
imorgon får vi väl se med bloggen, om jag har tid så bloggar jag. Vi ska tydligen bada imorgon ;s
/ emma


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0