/ SÖNDAAAAAAAAAAG

Idag är det söndag och jag har precis gjort frukost till hela familjen, men se fick jag reda på att bara jag sara mamma och pappa var hemma.. Man ba; happ.. 
I alla fall, igår var jag med Clara.. Vi åkte ner till statiol och köpte godis, sen drog vi vidare till Willys för att köpa chips. Men vi köpte också glas (:s) & läsk :D.
Sen drog vi till maggan för att kolla om det var några där, men det vare inte. Så vi ställde oss utanfr Davids hus och frågade om han ville komma ut, men han ville hälre att vi kom in, så då gick vi in :)

Inne så kollade vi på tv och åt upp allt som vi hade köpt (: Först såg vi på "Djävulen bär Prada", men sen ville inte David se på den, så vi bytte till "Good luck Chuck" haha helt störd.. Och sen drog vi hem vid elva :)

Nu idag så ska jag vara med Clara & Frida tror jag, om det inte händer något speciellt.
Nej nu ska jag äta frukost :D

Puss på er !
/emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0