saturday :)

hejsan hoppsan fallerallera och hela den där biten. GLAD PÅSK ! mahahah påsken är alltid kul men bara om man får påskägg vilket inte jag fick av min föräldrar för jag inte hade städat , syyynd om mig ! hahah men jag fick ett av mormor med 50 kr i så det var ju alltid något . jaha idag fick jag gå upp extremt tidigt eftersom jag skulle jobba. mamma kommer och väcker mig vid 8 *suck*. hann inte äta frukost för jag var seg och fick ta en macka i bilden . jag och pappa sätter fart mot sundbyberg där jag ska stå och sälja glass i 7 timmar , det kändes inte så lockande men vad gör man inte för lite pengar, pank som man är. jaa jag börjar med att törka av allt och sätta på frysen , jag satte fram alla flaggor och allt på framsidan och till sist tog jag fram kulglassen. sen börjar det . i början var det inte mycket folk alls men sen kom det värsta klungorna men vuxna, barn och gammla som alla skulle såklart ha glass samtidigt. men det gick så bra så . när klockan äntligen blir 16.45 kommer pappa in och säger att vi ska åka , skööönt ! när vi kommer hem 30 min senare ungefär går jag in och hämtar moppe nyckeln för nu ska jag ivä till mormor på påsk middag , mamma hade cyklat i förväg. när jag kommer dit hade dom inte börjat äta än , dom var bara på fördrinken. och min söta kusin Tuva var så klart med och var såklart i centrum hela tiden , den ungen får mer än nog med uppmärksamhet . men det är väl så dom första åren. hon blir ett vilken dag som helst nu. sen är det dags för maaaaaaat. massa godsaker på bordet. sen när jag ska smsa emma och fråga vad hon gör får jag ett sms från henne som undrar vad jag gör , vi är bra läskiga ibland. a vi bästämer att vi ska träffas så jag säger hejdå till alla och vinkar till Tuva som får ett fint illrosa band i håret , mycket snyggt om jag får säga det själv! och sen bär det i väg till emma och som vanligt dampar hon på att jag inte har bloggat så nu bloggade jag , VARSÅGOD  EMMA !!
nu sitter vi vid hennes matbord och hon dricker festis med päron smak ! mahahha
nu ska vi hitta på något , vi hörs senare !


puss clara !

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0