påskilåski

Efter jag skrev mitt senaste inlägg, så fick jag följa med ut när min bror skulle övningsköra. Och för att vara andra gången han körde bil i sitt liv, så var det skit bra ju.. Fattar inte, det är den yngsta av mina storebröder. Den älsta verkar inte bry sig över huvud taget. Jocke har liksom redan fyllt 18 och kan ta körkort om han vill, men jaja han får göra som han vill. Iaf, Martin var jätte duktig.. När vi kom hem gick jag och Martin ut med Jackie, kunde för en gångs skull gå utan koppel. Fast fick ge henne godis var femte meter för att hon skulle stanna nära.. När vi kom in, lagade mamma och pappa mat. Sen åt vi, och det blev tonfisk, sallad och ris. Jag gjorde en jättejätte fin portion, la mitt ris i en skål och tröck och sen bankade ner den på tallriken. Kanske svårt att förstå men ändå, när vi åt kom Clara. Så jag åt upp och sen kom Linda, Stefan och Jakob. Jag bytte om och så, lekte lite med Jakob. Han kan nästan säga Emma eller han säger ; Mma ! Så när jag och Clara skulle gå så gjorde han slängkyssar till mig. Såå söt :)
Jag och Clara tog moppen ner till favvan och köpte glass. Det blev Solero "berryberry", den är så himla god ! Sen drog vi vidare till maggan och satte oss vid gungorna och åt glassen, sen smsade Jassi och sa att vi skulle komma till valsjön för hon var själv där. Så vi åkte dit, och när vi kom dit så stod det en bil där. Det satt typ 2 killar i 20 års åldern i, skit läskiga. För dom kollade på oss hela tiden ;s Vi var där i ungefär en halvtimme, och jag kastade livbojen i vattnet. Känner mig elak nu, tänk om någon skulle drukna och behöva den, så ligger den mitt ute i sjön för att jag skulle ha kul och kasta ut den? Jaja, hoppas på det bästa.. Att ingen behöver den,  vi drog därifrån för att det kom massa emosar. Så åkte till infarten typ, och stod där och väntade på Julia. Både jag och Jassi fick köra moped, det var kul :) Sen bestämde jag att jag och Clara skulle åka hem, för jag frös.. Så vi drog hem, mötte mamma och pappa på norrabacken. Dom frågade om vi kunde hämta Sara hos Pia och Togge, Clara fick göra det medan jag gick in och värmde mig. Haha, när dom kom in satte vi oss i soffan och kollade på Singing Bee. Det var med kändisar idag, så det var kul faktiskt :) Jag hejade på Erik, från Erik och Mackan som har gjort många program på 6an, bland annat Tittis favoritprogram Herren på täppan. Men han vann inte, han kom tvåa. Hon som vann hette Nina, hade aldrig sett människan tidigare :o men ändå, hon skulle skänka alla pengar till Rädda barnen. Efter programmet skulle Clara åka hem, så jag sa hejdå till henne och sen gick jag och tog bort mitt smink och la mig i sängen. Gick in på blogg.se och på den startsidan är det ju dom populäraste bloggarna med flest besökare och nejnej, våran är inte med haha kommer aldrig att vara det heller.. Men det var en blogg som hette ; 15 år och gravid med tvillingar. Jag läste bloggen, det är alltså en tjej som är 15 år och ska ha tvillingar om 110 dagar. Hennes kille är fem år äldre än henne alltså 20, herregud. Tänk om Clara skulle bli gravid nu till exempel, jag tyckte liksom att min mamma var ung när hon fick min storebror. Hon var 21 :o.
Jahaja, nej eftersom mamma och pappa drar till Vasalund imorgon för att lillasyster har cup så är jag själv med Martin imorgon.. Clara skulle tydligen jobba så får väl hitta på något kul med min storebror :)  Nej nu ska jag sova..
pusss e




vilken är påskdagen, alltså då man säger GladPåsk?

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0