' ONSDAG

Idag vaknade jag vid elva ungefär, åt frukost och plockade undan på mitt rum. Sen smsade Clara mig och frågade om jag skulle med till centrum och donken. Jag gick till bussen och mötte Clara, så kom jag på att jag hade min brors busskort.. Så ringde och sa att han fick komma och hämta det, men han vägrade. Så jag fick gå och lämna det -.-
Clara och jag missade bussen, så vi gick några stationer bort. Då smsade Jassi och frågade vad vi gjorde. Vi sa att vi var på väg till centrum, och frågade om hon ville hänga med. Vi gick ända bort till högsätra, och bussen kom 5 över. Vid favvan hoppade Jassi på och vi åkte vidare. Vid knipvägen hoppade min bror på, skit kul ...
När vi kom ner till centrum gick vi först till kicks och Clara köpte solglasögon, sen gick vi ända ner till donken och åt. Jag har nog aldrig skrattat så mycket under en måltid, förlåt Titti. :) fyfan, sen gick vi till willys och låtsades handla massa ;s cpn hahaha. Sen gick vi till godisbåten och köpte goodis :D mums,  sen drog vi tillbaka till centrum och tog bussen tillbaka hem, vi orkade inte gå av så vi åkte runt. Sen gick jag av och min syster kom och mötte mig med Jackie. Haha hon dampade som vanligt, och hoppade och sprang ,s haha. När jag kom hem dammsög jag mellanplan och gjorde i ordning köket. Tänkte vara snäll mot mamma eftersom hon hämtar ut min telefon idag ! :D
Juste, fick sms från Clara ; hon har fått sitt moppekort. Så nu kan hon skjutsa (a)
Nu ska jag hitta på något kul, fast har så jävla ont i min mage :( menmen, får se om det kommer några mera inlägg idag. Hotsms till Clara är på väg (;    
Puss Emma


Tittis bild, som jag skulle lägga in :)

WE MISS YOU !


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0