onsdag

hehe, nu ska jag strax kila iväg till praoen. idag ska jag inte bara vara med linnea och leo :)
ska försöka göra så att alla gillar mig när veckan är slut, fast alla gör ju redan det (a)
aja, igår satt jag ju i storagruppen på vilan. idag ska jag sitta med mellangruppen...
skulle vilja lägga in bilder från dagarna, men får inte fota :o kvällens planer är sola och sitta utanför tittis hus :D
hon kommer hem ikväll/natt, vet inte riktigt ! :D <3
/ emma


Dagens humör: glad :D
Dagens borde: städa rummet
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mjukisar och tröja
Dagens köp: ingentng än :)
Dagens längtan: träffa titti,
Dagens planer: prao/ vara med alla/ sitta utanför tittis hus.
Dagens värsta: ingenting än :D
Dagens bästa: att titti kommer hem ju !

gör den ikväll, så får vi se om det är någon skillnad :),
nej nu måste jag springa :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0