nattinatti /emma

hej alla söta bloggläsare, hahah vilket är inga? menmen, tittis tidigare dröm om att bli berömda bloggorskor. jag säger bara lycka till? vi måste i såna fall skriva 10 inlägg till per dag, PER PERSON? med tanke på att Clara aldrig skriver så.. ska fan göra en ny blogg, te.blogg.se.. eller så anordnar vi en bloggstrejk, så att titti och jag skriver inte förän Clara skriver..  Menmen, när jag skrev sist var väl innan jag sov?
Ja, juste.. Jag vaknade en timme senare av att mamma kom in och dammsög mitt rum och tjatade om att jag inte fick sova för så skulle jag inte vara trött ikväll och sitta vaken länge. och blablabla, lyssnade inte så noga. what ever, gick upp som en jävla sombi eller hur det stavas :o (zombie enligt titti, msn är bra fan. enkel och snabb komunikation (; ) och kollade vad vi skulle äta. pasta och nån sås typ.. jag åt, och sen skulle sara och mamma på fotbollsträning och jocke var ju på fotbollen, (som aik förlorade med 1-0 :() , och martin och pappa drog ut och övningskörde.. haha och dom tog med jackie, så jag var helthelt själv hemma, najsnajs.  jag smsade clara och sa att hon skulle hämta mig för jag ville köpa godis. haha fett tjockis, jaja.. sen när jag kom hem kollade jag på tv.. nu sitter jag och skriver med titti på msn, ska alldeles snart sova (a) måste sova ikapp.. kommer typ sova heeeela helgen annars.,
juste, vi skulle haft en middag för titti imorgon.. men hon ska till sin pappa så den flyttas till okänt datum. imorgon ska jag till stan tror jag.. Ska fan kolla på löshår, mitt hår är så kort just nu så jag dör :o annars är helgen helt blank.. kommer säkert vara med clara, eller alltså det är inte ovanligt., kommer antagligen träffa alla roliga människor :D
nej, nu ska jag borsta mina tänder :) god natt
/ emma


meramera bilder ?! kom igen nu :D
(haha gammal bild från haloween 08)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0