morsning korsning

haha, det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist.. var bara ute och träffade titti och david en stund, hahah titti berättade en sak som hon hade gjort på praoen.. som jag tyvärr nte får skriva ;/ hon tror att hon kommer få sparken :o
jaja, vi hade tråkigt ute.. så när
eric kom drog jag hem haha! städade undan på mitt rum och nu sitter jag och läser andras bloggar :) tror att mami och papi kommer snart :D
hahah, härligt inlägg
titti skrev nyss ;s man kan inte jämföra barnen med sagofigurer .. ?
på min avdelning som heter Lilla My, är det 22 barn. Men
hugo l är i norrland typ . ? alla barnen är ;

linnea
tyra (min favvo)
evelyn
ebba
ida
rebecca
ellie
hanna k
hanna w
olivia
edith
arvid
leo
david
isac
felix
mattias
andreas
theodor
frans
hugo a
(hugo l)


jag kom iaf ihåg alla ! haha, nej nu ska jag gå och göra något kul (a)
Puss på er !
emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0