min tur då..

Ja, som rubriken säger är det väl på tiden att jag berättar om min dag.. Ni vet ju redan när jag vaknade och åt frukost och sånt shit, men efter det så sjutsade pappa ner mamma och sara till saras fotbollsmatch. Sen kom han hem igen, då åkte vi ner till farfar.. Martin skulle följa med honom till täby, så vi åkte också med..

När vi åkte, frös jag ihjäl.. Ville helst inte att vi skulle ha nercabat, men fick inte välja själv :(.. Jaja, när vi kom till täby gick vi till Clas olsson, eller vad det heter. Farfar skulle kolla efter ett dvdställ eller vad de va :)
Sen gick vi till Kjell & co. Där köpte han någon pryl för 800 spänn :o . Sen ville han fika, så vi gick till donken, medan pappa ch farfar tog bord fick Martin och jag beställa.. Och det är så jävla sjukt, det spelar ingen roll om man tar den längsta eller den kortaste kön. Det tar alltid längst tid i våran kö :o,. I alla fall, vi beställde två kaffe och två glassar :) och vi satte oss..
När vi hade fikat klart så åkte pappa och jag till PCcity i arninge, dom hade sjukt mycket rea.. Och vi gick därifrån med två nätverkskort (;s) och en glass :D haha..  Så drog vi hem, och hämtade Martin hos farfar..
Nu har jag varit hemma ett tag och just nu äter jag kneckebröd :)
Nej nu ska jag hitta på något kul..

Puss på er!

/ emma

    
clara och jag igår..  & hjärtknäckebröd :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0